آغاز بهکار عضو هیأت علمی جدید در گروه مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، گروه مهندسی مکانیک با جذب دکتر محمود افشاری بهعنوان عضو جدید هیأت علمی، گامی مهم در مسیر توسعه علمی، پژوهشی و صنعتی خود برداشت. حضور ایشان که در سالهای اخیر با فعالیتهای پژوهشی مؤثر، نوآورانه و متکی بر تجربههای صنعتی ارزشمند شناخته میشوند، چشماندازی روشن برای ارتقای سطح علمی و تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت فراهم خواهد کرد.
دکتر افشاری فارغالتحصیل مقطع دکتری مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران است و رزومهای پربار در حوزههای پژوهشی، نوآوری و همکاریهای صنعتی دارند. ایشان طی سالهای گذشته با دستاوردهای برجسته، توانستهاند جایگاه مهمی در میان پژوهشگران کشور کسب کنند؛ دستاوردهایی که نشانه تلاش، پشتکار و نگاه عمیق ایشان به مسائل مهندسی و فناوری است.
برخی از مهمترین افتخارات و موفقیتهای شاخص آقای دکتر افشاری عبارتاند از:
- انتخاب بهعنوان مدیر نمونه استان تهران – اداره کل آموزش و پرورش استان تهران (۱۴۰۴)
- کسب رتبه اول معلم پژوهنده استان تهران در سالهای ۱۳۹۹، ۱۴۰۱، ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴
- رتبه دوم کشور در جشنواره کارکنان پژوهنده دستگاههای اجرایی (جشنواره شهید فخریزاده) - ۱۴۰۲
- دانشجوی نمونه دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران - ۱۴۰۰
- راهیابی به مرحله نهایی جایزه بزرگ اختراعات ایران - ۱۳۹۵
- دریافت دیپلم افتخار یازدهمین المپیاد ملی مهارت در رشته ساخت و تولید - ۱۳۸۹
جذب این عضو هیأت علمی توانمند، فرصت ارزشمندی برای توسعه همکاریهای علمی و صنعتی، تقویت فعالیتهای پژوهشی و حمایت از شکلگیری هستههای نوآوری در گروه مکانیک بهشمار میرود. دانشکده مهندسی مکانیک و مواد امیدوار است حضور دکتر افشاری زمینهساز ارتقای توان علمی دانشجویان، گسترش فعالیتهای فناورانه و تحقق اهداف کلان گروه در مسیر پیشرفت علمی و صنعتی کشور باشد.
نظر شما :