تمدید حکم مدیریت گروه مهندسی مکانیک
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، در راستای تداوم برنامههای توسعه آموزشی و ارتقای عملکرد گروههای آموزشی، با پیشنهاد دانشکده و موافقت ریاست دانشگاه، حکم مدیریت آقای دکتر رخشخورشید در گروه مهندسی مکانیک برای یک دوره دوساله تمدید شد.
در متن این حکم، بر تعهد حرفهای، شایستگیهای علمی و مدیریتی و نقش مؤثر ایشان در ساماندهی فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و اجرایی گروه مهندسی مکانیک تأکید شده است. استمرار برنامههای کیفیتمحور، تقویت تعاملات علمی و ارتقای جایگاه آموزشی گروه از جمله محورهای مورد انتظار در دوره جدید مدیریت عنوان شده است.
دانشکده مهندسی ضمن قدردانی از تلاشهای ارزنده آقای دکتر رخش خورشید در دوره گذشته، برای ایشان در ادامه این مسئولیت، آرزوی توفیق روزافزون دارد.
نظر شما :