صعود افتخارآمیز عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و مواد به قله شیرکوه یزد
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، آقای دکتر حامد خسروی بیژائم، عضو هیأت علمی گروه مهندسی مکانیک، با صعود موفق به قله شیرکوه یزد به ارتفاع ۴۰۷۵ متر از سطح دریا، بار دیگر جلوهای از تلاش، پشتکار و روحیه علمی و ورزشی اعضای هیأت علمی دانشگاه را به نمایش گذاشتند و پرچم دانشگاه صنعتی بیرجند را بر فراز این قله برافراشتند.
قله شیرکوه بهعنوان یکی از مرتفعترین و شاخصترین قلههای رشتهکوههای مرکزی ایران، در جنوبغربی استان یزد واقع شده و به دلیل شرایط خاص اقلیمی، مسیرهای صعود فنی، اختلاف دمای قابلتوجه و چشماندازهای طبیعی منحصربهفرد، همواره مورد توجه کوهنوردان حرفهای کشور بوده است. صعود به این قله نیازمند آمادگی جسمانی بالا، برنامهریزی دقیق و تجربه کافی در کوهستان است.
این صعود نماد پیوند میان دانش، اراده، سلامت جسم و نشاط علمی بوده و نشاندهنده توجه اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند به فعالیتهای ورزشی و سبک زندگی پویا در کنار فعالیتهای آموزشی و پژوهشی است. چنین دستاوردهایی میتواند الگویی الهامبخش برای دانشجویان در مسیر رشد همهجانبه علمی، حرفهای و فردی باشد.
دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی بیرجند ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به آقای دکتر خسروی بیژائم، برای ایشان آرزوی سلامتی، توفیق روزافزون و موفقیت در تمامی عرصههای علمی، حرفهای و زندگی شخصی دارد و این افتخار را مایه مباهات جامعه دانشگاهی میداند.
نظر شما :