معرفی دانشجویان برتر مهندسی انرژی دانشگاه صنعتی بیرجند

۲۵ اسفند ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۵ کد : ۲۱۶۸ اخبار
تعداد بازدید:۲۴۶
دانشجویان برتر رشته مهندسی انرژی دانشگاه صنعتی بیرجند در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ معرفی شدند.
معرفی دانشجویان برتر مهندسی انرژی دانشگاه صنعتی بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، در راستای قدردانی از تلاش‌های علمی دانشجویان و تشویق رشد و پیشرفت تحصیلی، دانشجویان ممتاز رشته مهندسی انرژی که موفق به کسب بالاترین معدل در نخستین ورودی این رشته شده‌اند، اعلام شدند.

بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده، دانشجویان برتر این دوره عبارت‌اند از:

رتبه اول: خانم زهرا خارشکن

رتبه دوم: خانم فاطمه امیرآبادی‌زاده

رتبه سوم: آقای ابوالفضل خشکارزاده

دانشگاه صنعتی بیرجند ضمن تبریک صمیمانه به این دانشجویان ممتاز، برای تمامی دانشجویان رشته مهندسی انرژی آرزوی توفیق روزافزون در مسیر علمی، پژوهشی و حرفه‌ای دارد. امید است که این موفقیت‌ها زمینه‌ساز دستاوردهای بزرگ‌تر و پیشرفت‌های چشمگیر در آینده باشد.

کلیدواژه‌ها: دانشگاه صنعتی بیرجند دانشکده مهندسی مکانیک و مواد مهندسی انرژی دانشجویان ممتاز


اخبار مرتبط


نظر شما :