انتصاب مسئول راهاندازی گروه مهندسی انرژی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، به پیشنهاد ریاست دانشکده مهندسی مکانیک و مواد و حکم ریاست دانشگاه در تاریخ 26 دیماه سال جاری، آقای دکتر حامد خسروی بیژائم، استادیار گروه مهندسی مکانیک، به عنوان مسئول راهاندازی گروه مهندسی انرژی دانشگاه منصوب شدند.
خاطرنشان میگردد نخستین ورودی دانشجویان کارشناسی مهندسی انرژی در مهرماه 1403 در دانشگاه پذیرفته شدند. هدف از انتصاب ایشان بهعنوان مسئول راهاندازی گروه مهندسی انرژی، تشکیل یک شورای تخصصی با هدف برنامهریزی و هدایت آموزشی در این رشته است. این شورا بهمنظور بهرهگیری از نظرات تخصصی اعضای هیأت علمی و تحقق اهداف توسعهای این رشته، اقدام خواهد کرد. تشکیل این شورا میتواند به تقویت جایگاه رشته مهندسی انرژی در دانشگاه و ایجاد یکپارچگی و انسجام بیشتر در برنامههای آموزشی و پژوهشی کمک کند.
شایان ذکر است آقای دکتر خسروی بیژائم فارغالتحصیل رشته مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی هستند که مدرک دکتری خود را در سال 1398 از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اخذ کردهاند.
این انتصاب در کنار گامهای دیگر دانشگاه صنعتی بیرجند برای توسعه رشتههای نوین و تخصصی، بهویژه در حوزه مهندسی انرژی، به تحقق اهداف کلان دانشگاه کمک خواهد کرد. دانشگاه صنعتی بیرجند در نظر دارد در آیندهای نزدیک، برنامههای توسعهای گستردهای را در این حوزه به مرحله اجرا درآورد که میتواند به بهبود شرایط آموزشی و تحقیقاتی در این رشته کمک شایانی نماید.
ضمن تبریک به آقای دکتر خسروی بیژائم، برای ایشان در سمت جدید آرزوی توفیق روزافزون داریم.
نظر شما :