افتخار علمی گروه مهندسی مکانیک: دکتر محمود افشاری بهعنوان فناور برتر استان تهران معرفی شد
به گزارش روابطعمومی دانشکده مهندسی مکانیک و مواد دانشگاه صنعتی بیرجند، دکتر محمود افشاری، عضو جدید هیأت علمی گروه مهندسی مکانیک، در بیستوهشتمین دوره رویداد معلم پژوهنده که همزمان با هفته پژوهش برگزار شد، موفق به کسب عنوان فناور برتر استان تهران گردید. این موفقیت به پاس تلاشهای مستمر ایشان در زمینه آموزش، پژوهش و فعالیتهای فناورانه و نوآورانه به دانشآموزان و محیطهای آموزشی به دست آمده است.
در مراسم اختتامیه این رویداد، لوح تقدیر دکتر افشاری توسط دکتر محبی، عضو شورای عالی آموزش و پرورش کشور، اهدا شد. این آیین در سالن همایشهای امام علی (ع) در منطقه ۱۵ شهر تهران برگزار شد و جمعی از مسئولان، اساتید و پژوهشگران حوزه آموزش و پژوهش در آن حضور داشتند.
عضو جدید گروه مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی بیرجند، که سابقه برجستهای در تدریس و پژوهش دارد، با حضور در دانشگاه صنعتی بیرجند نیز به انتقال تجارب فناورانه خود و ارتقای مهارتهای پژوهشی دانشجویان گروه متعهد شده است. این موفقیت نه تنها نشاندهنده توانمندیهای فردی دکتر افشاری است، بلکه بهعنوان سرمایه علمی ارزشمندی برای توسعه برنامههای پژوهشمحور و آموزشی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه محسوب میشود.
دانشکده مهندسی مکانیک و مواد دانشگاه صنعتی بیرجند، ضمن تبریک این دستاورد برجسته، برای ایشان موفقیتهای روزافزون در تمامی عرصههای علمی، آموزشی و پژوهشی آرزو میکند.
نظر شما :